Buradasın
LUCA entegratörlük başvurusu nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
LUCA entegratörlük başvurusu yapmak için aşağıdaki adımlar izlenmelidir:
- e-Fatura başvurusu: Eğer daha önce e-Fatura kullanıcısı değilseniz, öncelikle GİB e-Fatura başvurusunda bulunmanız gerekmektedir 4. Bunun için aşağıdaki adres kullanılabilir:
- Online sözleşme: e-Arşiv Fatura, e-İrsaliye, e-MM ve e-SMM için online sözleşme ile başvuru koşullarını tamamlamak gerekmektedir 4. Bunun için aşağıdaki adres kullanılabilir:
- Yetki belgesi: "Hesap Hareketleri Paylaşımı Yetki Belgesi"nin hem firma hem de banka şubesi tarafından onaylanması ve banka@luca.com.tr adresine gönderilmesi gerekmektedir 3.
Başvuru sırasında, farklı bir özel entegratörden geçiş yapılıyorsa, ilgili özel entegratör portalindeki tüm e-belge süreçlerinin tamamlanmasının bekleneceği unutulmamalıdır 4.
Daha fazla bilgi için internet.luca.com.tr adresindeki destek birimine başvurulabilir 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: