Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
LinkedIn'de reklam vermek için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- LinkedIn sayfası oluşturma 5. Sponsorlu içerik ve sponsorlu mesajlaşma reklamları oluşturmak için bir LinkedIn sayfası gereklidir 5.
- Campaign Manager hesabı oluşturma 45. LinkedIn'in reklam yöneticisi olan Campaign Manager'da oturum açılmalı veya bir hesap oluşturulmalıdır 45.
- Reklam verme amacının seçilmesi 5. İş hedeflerine en uygun reklam verme amacı seçilmelidir 5.
- Hedef kitlenin seçilmesi 45. Konum, iş unvanı, şirket adı, sektör türü ve kişisel veya profesyonel ilgi alanları gibi kriterler kullanılarak hedef kitle belirlenmelidir 45.
- Reklam türünün seçilmesi 5. Seçilen reklam verme amacına bağlı olarak, sponsorlu içerik, metin reklamları veya mesaj reklamları arasından seçim yapılabilir 5.
- Bütçenin belirlenmesi 45. Campaign Manager, ideal hedef kitle için diğer rakip tekliflere dayalı bir bütçe aralığı sağlar 5.
LinkedIn reklamlarıyla ilgili daha fazla bilgi ve destek için LinkedIn'in resmi yardım sayfasına başvurulabilir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: