Buradasın
LinkedIn kampanya analizi nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
LinkedIn kampanya analizi yapmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- Kampanya Yöneticisi’nde oturum açın 1.
- Soldaki menüden “Reklam Ver” seçeneğine tıklayın 1.
- Gerekli kampanya grubu adlarının sol tarafındaki onay kutularını işaretleyin 1.
- Sütunlar açılır menüsünden “Bütçe” ve “Teklif” seçeneklerini seçin 1.
- İstatistikleri görmek için imlecinizi “Günlük Bütçe”, “Toplam Bütçe” ve “Teklif” sütunlarındaki değerlerin üzerine getirin 1.
Ayrıca, LinkedIn kampanya analizinde şu metrikler de kullanılabilir:
- Ulaşılan 1.000 hesap başına maliyet 2. Marka bilinirliği kampanyalarında kullanılır 2.
- Video görüntüleme verileri 2. Organik içerikler için görüntülemeler, herhangi bir LinkedIn üyesinin videoyu en az 3 saniye izlediği anlara odaklanır 2.
- Form reklamları 2. Kampanya Yöneticisi, form tıklama veya form doldurma gibi anahtar metrikleri otomatik olarak takip eder 2.
- Müşteri adayı başına maliyet (CPL) 2. Reklam kampanyaları için Kampanya Yöneticisi tarafından otomatik olarak ölçülür 2.
- Link tıklamaları 2. Kampanyalar formlara odaklanıyorsa, link tıklamalarını ölçmek önemlidir 2.
LinkedIn kampanya analizi için ayrıca LinkedIn Analytics, Hootsuite, Buffer, Sprout Social, Sendible, Macsovial gibi analiz araçlarından da yararlanılabilir 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: