Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
LinkedIn'de etkileşimi ölçmek için aşağıdaki metrikler kullanılabilir:
- Etkileşim Oranı: Paylaşımların aldığı etkileşimlerin (beğeni, yorum, paylaşım) toplam görüntülenme sayısına oranı 15.
- Gösterimler: Gönderilerin kullanıcılara zaman akışında veya arama sonuçlarında kaç kez sunulduğu 1.
- Tekil Görüntülemeler: Bir kişinin aynı gönderiye birden fazla bakması durumunda sayılan benzersiz görüntüleme sayısı 1.
- Ziyaretçi Demografisi: Şirket sayfasını ziyaret edenlerin yaş, cinsiyet, sektör gibi demografik bilgileri 12.
- Sayfa Görüntüleme Sayısı: Şirket sayfasının toplam görüntülenme sayısı 15.
- Etkileşim: Etkileşim sayısının gösterimlere bölümü 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: