Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Kurumsal mailde yetki vermek için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir:
- Gmail'de yetki verme:
- Bilgisayarınızda Gmail'i açın ve sağ üstteki ayarlar simgesine tıklayıp "Tüm ayarları görüntüle"yi seçin 1.
- "Hesaplar ve İçe Aktarma İşlemi" veya "Hesaplar" sekmesini tıklayın 1.
- "Hesabınıza erişim izni verin" bölümünde, "Başka bir hesap ekle"ye tıklayın ve yetki vereceğiniz kişinin e-posta adresini girin 1.
- Sonraki adımda "Erişim izni vermek için e-posta gönder"i tıklayın ve onay için bir e-posta alacaksınız 1.
- Diğer sistemlerde yetki verme:
- İlgili e-posta hizmeti sağlayıcısının yönetim panelinde "Kullanıcı Yönetimi" veya "Yetkilendirilmiş Hesaplar" bölümüne girin 4.
- Yeni bir yetkili oluşturmak için "Yeni Yetkili Oluştur" butonuna tıklayın ve yetki verilecek kişinin e-posta adresini ekleyin 4.
- Yetkilerin detaylarını belirleyip işlemi tamamlayın 4.
Yetki verilen kullanıcılar, e-postaları okuyabilir, silebilir ve sizin adınıza e-posta gönderebilirler, ancak şifrenizi değiştiremezler veya kimseyle sohbet edemezler 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: