Buradasın
Kurumsal mail adresi nasıl alınır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Kurumsal mail adresi almak için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- Alan adı satın alma 35. Kurumsal mail adresi almak için öncelikle işletmeyle uyumlu ve akılda kalıcı bir alan adı seçilmelidir 3.
- Kurumsal e-posta hosting sağlayıcısı seçme 3. Alan adı seçildikten sonra, alan adının barınacağı bir web hosting hizmeti alınmalıdır 3.
- Kurumsal e-posta oluşturma 3. Web sitesi oluşturulduktan sonra, cPanel veya Plesk Kontrol Paneli gibi araçlar kullanılarak kurumsal e-posta ayarları yapılabilir 3.
- E-posta adreslerini yapılandırma 3. Kurumsal mail için kullanılan hosting’in yönetim paneline giriş yaparak, DNS kayıtlarının kurumsal mail için kullanılması sağlanmalıdır 3.
- Kurumsal e-posta sağlayıcısı ile iletişime geçme 5. Son olarak, bir kurumsal e-posta sağlayıcısı ile iletişime geçilerek istenen e-posta adresi alınmalıdır 5.
Kurumsal e-posta hizmeti sunan bazı sağlayıcılar şunlardır:
Kurumsal e-posta hizmeti almak için ayrıca bir hosting sağlayıcısıyla da iletişime geçilebilir 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: