Buradasın
Koro 360 ne işe yarar?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
"Customer 360" ve "360 derece" kavramları farklı alanlarda kullanılmaktadır:
- Customer 360: Bir organizasyonun müşteri verilerini merkezileştirmek ve birleştirmek için kullanılan bir stratejidir 1. Bu, müşterilerin farklı kaynaklardan gelen verilerinin tek bir müşteri profili olarak sunulmasını sağlar ve şirketlerin müşterilerini daha iyi anlamalarına, kişiselleştirilmiş hizmetler sunmalarına ve etkili pazarlama stratejileri geliştirmelerine yardımcı olur 1.
- 360 derece: Performans değerlendirmesinde kullanılan bir yöntemdir ve çalışanın, üstleri, astları, meslektaşları ve müşterileri tarafından değerlendirilmesini içerir 25. Bu yöntem, adil ve güvenilir sonuçlar elde etmeyi, güçlü ve zayıf yönleri keşfetmeyi ve kişisel gelişime katkıda bulunmayı sağlar 25.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: