Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Kiosk pazarlama, işletmelerin ürün veya hizmetlerini kullanıcılarla etkileşim kurarak tanıttığı bir yöntemdir 2.
Kioskların pazarlama amaçlı kullanımı şu işlevleri içerir:
- İnteraktif reklam ortamı: Kurumun tam zamanlı reklamını yapar 14.
- Hedef kitleyi yönlendirme: Müşterileri satın almaya yönlendirerek pazarlama görevini yürütür 13.
- Pazar analizi: Anket formlarını tüketiciyle buluşturarak pazar analizi çalışmalarını destekler 13.
- Bilgi aktarımı: Kurumun tanıtım çalışmalarını ve halkla ilişkiler faaliyetlerini yürütür 1.
- Müşteri hizmetleri: Soru ve görüşlere anında geri dönüş sağlar 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: