Buradasın
Kanban panosu nasıl kullanılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Kanban panosu kullanmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- Sütunların oluşturulması 13. Kanban panosu, her biri iş akışının belirli bir aşamasını ifade eden sütunlara sahiptir 13. Genellikle bu sütunlar "Yapılacak", "Devam Ediyor" ve "Tamamlandı" olarak adlandırılır 13.
- Kartların eklenmesi 13. Kartlar, iş kalemlerini temsil eder ve atanan kişi, görevin açıklaması ve teslim tarihi gibi bilgileri içerir 13.
- Görevlerin taşınması 13. Görevler, başladıkça "Devam Ediyor" sütununa taşınır ve öncelik sırasına göre düzenlenir 3. Devam eden iş sınırlarını aşmamak için bu işlem yapılır 23.
- İlerlemenin izlenmesi 34. Kartlar sütunlar arasında ilerledikçe, ekibin verimliliği izlenebilir ve geliştirilebilir 4.
- Geri bildirim alınması 3. Kartlar hareket ettikçe, ekipteki herkesin gelişmelerden haberdar olması ve ilerleme kaydetmesi kolaylaşır 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: