Buradasın
Kamu personeli aile bilgileri bildirim sistemi nasıl kullanılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Kamu Personeli Aile Bilgileri Bildirim Sistemi kullanmak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir:
- E-devlet sistemine giriş yapın: giris.turkiye.gov.tr adresinden E-devlet şifresi ve kullanıcı adıyla giriş yapın 13.
- İlgili modülü seçin: Kurum listesinden Maliye Bakanlığı sekmesinde bulunan menüden "Kamu Personeli Aile Bilgileri Bildirim Sistemi"ni seçin 12.
- Uygulamaya git butonuna tıklayın: Açılan ekranda "Uygulamaya Git" butonuna basarak "Aile Yardımı ve Aile Durum Ekranı"na bağlanın 2.
- Yeni bildirim oluşturun: "Yeni Bildirim Oluştur" butonuna tıklayın ve gerekli bilgileri doldurun 13.
- Bilgileri güncelleyin: "Mernisten Getir" butonuna tıklayarak Nüfus ve Vatandaşlık İşleri Genel Müdürlüğünde kayıtlı olan bilgileri güncelleyin 2.
- Kaydedin ve mutemete gönderin: Gerekli alanlar doldurulduktan sonra "Kaydet" butonuna basın ve "Mutemete Gönder" seçeneğini tıklayın 13.
Bu işlemler tamamlandıktan sonra, personel ayrıca ıslak imzalı dilekçe veya bildirim vermeyecektir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: