Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
İyileştirmeyle ilgili temel kavramlar şunlardır:
- Sürekli İyileştirme: İş süreçlerini, ürünleri veya hizmetleri daha etkili, verimli ve kaliteli hale getirmek amacıyla yapılan sürekli değişiklikler ve geliştirmeler 12.
- Müşteri Odaklılık: Müşteri ihtiyaçları ve beklentilerinin iyileştirme modelinin ana dayanağı olması 14.
- Verilere Dayalı Kararlar: İyileştirmelerin verilere dayanarak yapılması, iş süreçlerinin performansının ölçülmesi ve analiz edilmesi 14.
- Katılımcı Yaklaşım: Tüm çalışanların iyileştirme süreçlerine katılımının sağlanması 14.
- Küçük Adımlarla İlerleme: Büyük değişimler yerine küçük, sürdürülebilir adımlarla ilerleme 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: