Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
İyileştirmeyle ilgili temel kavramlardan bazıları şunlardır:
- Sürekli iyileştirme 123. Bir şirketin ürün, hizmet ve süreçlerinde sürekli ve zamanla artan iyileştirmeler yapmak için kullanılan bir yaklaşımdır 1.
- Müşteri odaklılık 134. Müşteri ihtiyaçlarını anlamak ve müşterilere değer sunmak, sürekli iyileştirmenin temelini oluşturur 1.
- Çalışan katılımı 134. Çalışanların iyileştirme süreçlerine öneri ve fikirleriyle katılması çok önemlidir 1.
- Liderlik desteği 13. Ekip liderleri, sürekli iyileştirme için çalışanları teşvik etmeli ve yönlendirmelidir 1.
- Veriye dayalı karar verme 134. Sürekli iyileştirme, varsayım ve tahminlere değil ölçülebilir verilere dayanarak değerlendirme yapmaya odaklanır 1.
- Standartlaştırılmış süreçler 1. Standart çalışmalar, sürekli iyileştirmenin sürdürülebilir olmasını sağlar 1.
- Kök neden analizi 12. Bir sorunun temel nedenlerini belirlemek ve bu nedenleri ortadan kaldırarak sorunun tekrarını önlemek amacıyla kullanılan sistematik bir yöntemdir 1.
- İnovasyon 14. Mevcut ürün, hizmet veya süreçlerde yenilik ve iyileştirmeler yapma sürecidir 1.
- PDCA döngüsü 2. Bireylerin ve kuruluşların sorunları dört aşamada tanımlamasına yardımcı olan bir döngüdür: Plan, Yap, Kontrol Et, Harekete Geç 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: