Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
iPhone'unuzu onarıma gönderdikten sonra şu adımlar izlenir:
- Servis Durumu: Apple, servis sırasında verilerinizin kaybolma olasılığını bildirir ve yedeklemenizi önerir 1.
- Onarım Süresi: Garantili cihazlarda onarım süresi 20 iş gününü geçemez 2. Bu süre içinde cihaz tamir edilemezse, yeni bir cihaz verilmesi veya ücret iadesi yapılması gerekir 2.
- Onarımın Tamamlanması: Onarım tamamlandığında, cihazınızı teslim almak için Apple Store'a veya yetkili servise başvurmanız gerekir 4.
- Garanti Kapsamı: Onarım sonrası verilen hizmet, 90 gün veya Apple garantisi kapsamının kalan süresi boyunca garanti altındadır 45.
Onarım sürecinde, Apple'ın servis ücretlendirme ve sorumluluk reddi gibi koşullarını da göz önünde bulundurmanız önemlidir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: