Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
İnteraktif yayıncılık, kullanıcılara içerikle etkileşim kurma imkanı sunan bir yayın türüdür 14. Bu tür yayınlar, statik metin ve görüntülerin ötesine geçerek animasyonlar, videolar, quizler, polls ve ses gibi unsurları içerir 14.
İnteraktif yayıncılığın bazı iş alanları:
- Ürün eğitimi: Canlı eğitim oturumları düzenleyerek müşterilere ürünleri daha kolay benimseme fırsatı sunar 2.
- Düşünce liderliği: Canlı etkinlikler düzenleyerek aciliyet yaratır ve işletmenin öne çıkmasına yardımcı olur 2.
- Promosyonlar: Satış veya promosyon etrafında canlı yayınlar yaparak ilgiyi artırır 2.
- Sahne arkası erişimi: Ürünlerin nasıl ve kim tarafından yapıldığını göstererek marka sadakatini artırır 2.
- İçerik üretimi: Personel veya endüstri uzmanlarıyla gerçek zamanlı video görüşmeleri yaparak anlamlı ve tutarlı içerik üretir 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: