• Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Infoset iki ana alanda hizmet vermektedir:
    1. Müşteri Destek ve Satış Yönetimi: Infoset, şirketlerin bulut çağrı merkezi, e-posta, chat (chatbot), sosyal medya gibi tüm iletişim kanallarını tek bir platformda yönetmelerini sağlar 23. Bu sayede entegrasyon, raporlama ve birden fazla ürün yönetimi gibi sorunları ortadan kaldırır 2.
    2. Yapay Zeka Uygulamaları: Infoset, Retrieval-Augmented Generation (RAG) ve Large Language Model (LLM) uygulamaları geliştirmek için bir platform sunar 1. Bu, chatbotlar, akıllı arama sistemleri ve domain-özelleştirilmiş bilgi araçları gibi yapay zeka tabanlı projelerin hızlandırılmasını mümkün kılar 1.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Infoset CRM nedir?

    Infoset CRM, bulut tabanlı bir omnichannel destek ve satış platformudur. Infoset CRM'in sunduğu bazı özellikler: - Bulut çağrı merkezi: Çağrı kuyruklama, akıllı çağrı dağıtımı, IVR, TTS gibi özellikler. - Canlı destek sistemi: Web sitesi veya mobil uygulama üzerinden canlı destek verme imkanı. - Chatbot: Otomatik tetikleyiciler ve sohbet robotları ile müşteri kazanımını artırma. - Satış yönetimi: Sürükle-bırak ekranlarda satış süreçlerini yönetme, e-posta entegrasyonu. - Yardım merkezi: Self-servis destek için yardım makaleleri paylaşma. Infoset, tüm destek ve satış kanallarını tek bir platformdan yönetme imkanı sunar ve ofiste, evde veya internet bağlantısı olan her yerde kullanılabilir.