• Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    İKYS (İnsan Kaynakları Yönetim Sistemi), işletmelerin insan kaynakları süreçlerini dijitalleştirerek daha verimli ve etkili bir şekilde yönetmelerine olanak tanıyan bir sistemdir 14.
    İKYS genellikle aşağıdaki işlevleri içerir:
    • Personel yönetimi: Personel dosyalarını düzenleme, performans değerlendirmeleri yapma ve eğitim kayıtlarını takip etme 1.
    • Bordro ve özlük işleri: Bordro süreçlerini otomatikleştirme ve özlük işlerini dijitalleştirme 1.
    • İzin ve devamsızlık takibi: Çalışanların izinlerini ve devamsızlıklarını dijital bir platformda takip etme 1.
    Ayrıca, İKYS performans yönetimi, yetenek yönetimi ve analitik raporlama gibi daha gelişmiş fonksiyonlar da sunabilir 3.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    İKYS ve İbys aynı mı?

    İKYS (İnsan Kaynakları Yönetim Sistemi) ve İBYS (İş Sağlığı ve Güvenliği Bilgi Yönetim Sistemi) farklı sistemlerdir. İKYS, bakanlık personel işlemlerinin yönetimi, performans yönetimi ve analitik raporlama gibi insan kaynakları süreçlerini kapsar. İBYS ise iş sağlığı ve güvenliği politikalarının üretilmesi için geliştirilen bir karar destek sistemidir ve işyerlerinin iş sağlığı ve güvenliğine ilişkin bilgilerini toplar.

    İKYS'ye nasıl girilir?

    İKYS'ye (İnsan Kaynakları Yönetim Sistemi) giriş yapmak için Diyanet İşleri Başkanlığı Bilgi Yönetim Sistemi (DİBBYS) üzerinden aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir: 1. Adrese Giriş: https://dibbys.diyanet.gov.tr adresine gidin. 2. Kullanıcı Adı ve Şifre: Daha önce İKYS, DHYS veya EHYS sistemlerinde kullandığınız şifreyle giriş yapın. 3. Şifremi Unuttum: Şifrenizi unuttuysanız, "Şifremi Unuttum" butonuna tıklayarak yeni şifre talep edin. Eğer sisteme ilk kez kayıt olacaksanız, müftülük veya çalıştığınız birimdeki DİBBYS yönetici işlemleri yapabilen memurlardan yardım alabilirsiniz.