• Buradasın

    İKV Asistanı ne işe yarar?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    İKV Asistanı (İstanbul Kıyamet Vakti Asistanı), oyunun arayüzünü yeni ve daha kullanışlı pencerelerle güçlendiren bir uygulamadır 2.
    İnsan Kaynakları Asistanı ise, görev aldığı kurumun personel alım süreçlerine destek olmak, adaylarla iletişimi yürütmek ve şirket personelinin kayıtlarını tutmakla sorumludur 13.
    İnsan Kaynakları Asistanının diğer görevleri arasında:
    • Şirketin açık pozisyonları için aday araştırması yapmak 3;
    • Adayların referanslarını kontrol etmek ve onaylamak 3;
    • Personel özlük dosyalarını oluşturmak ve takibini yapmak 3;
    • İş sağlığı ve güvenliği süreçlerine destek olmak 3;
    • Yöneticinin verdiği diğer görevleri yerine getirmek yer alır 3.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Asistanın görevleri nelerdir?

    Asistanların görevleri, çalıştıkları sektöre ve işverene göre değişiklik gösterebilir. Ancak genel olarak asistanların bazı görevleri şunlardır: İdari destek: Rapor, sunum ve mektup gibi belgelerin hazırlanması, düzenlenmesi ve yazılması. Randevu ve takvim yönetimi: Yöneticilerin veya işletmelerin randevularını ve takvimlerini yönetmek, toplantıları düzenlemek. İletişim ve koordinasyon: İç ve dış iletişimi yönetmek, telefon görüşmelerini yönlendirmek, e-postalara yanıt vermek ve ekipler arasında koordinasyon sağlamak. Seyahat ve etkinlik planlaması: İş gezileri ve etkinliklerin planlanması, seyahat düzenlemeleri yapılması. Veri girişi ve raporlama: Veri girişi yapılması ve düzenli raporların hazırlanması. Dosyalama ve belge yönetimi: Fiziksel ve dijital dosyaların düzenlenmesi ve saklanması.