Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Hatay'da "ulakBEL" olarak bilinen sistem, iletişim yönetim sistemidir ve vatandaşların kurumlara ulaşabileceği tüm iletişim kanallarını tek bir ekranda toplar 12.
Özellikleri:
- Çoklu iletişim kanalları: Sosyal medya, e-posta, çağrı merkezi, BİMER, CİMER ve Whatsapp gibi uygulamaları içerir 12.
- Otomatik süreç yönetimi: Taleplerin ilgili birimlere dağıtılmasını sağlar ve süreç memnuniyet ile sonuçlanana dek devrede kalır 12.
- Memnuniyet ölçümü: Çözülen taleplerden sonra vatandaşlara anket gönderilerek memnuniyet ölçümü yapılabilir 1.
- Çağrı merkezi verimliliği: Az sayıda personel ile vatandaş aramalarına verimli şekilde yanıt verilmesini sağlar 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: