Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Growth Hacking, pazarlamacılar ve startuplar tarafından kullanılan, düşük maliyetle hızlı büyüme sağlayan pazarlama teknikleridir 12. Bu teknikler, veri odaklı olup, sürekli deneme ve testlere dayanır 13.
Growth Hacking'in temel adımları:
- Hedeflerin Belirlenmesi: Kullanıcı kaydı artışı, trafik artışı veya dönüşüm gibi spesifik hedeflerin belirlenmesi 1.
- Müşteri Yolculuğunun Planlanması: Potansiyel müşterinin yolculuğunun planlanması, temas noktalarının belirlenmesi 1.
- Kaynakların ve Varlıkların Belirlenmesi: Bütçe, zaman ve gerekli içeriklerin belirlenmesi 1.
- Stratejinin Başlatılması ve İzlenmesi: Kampanyanın başlatılması ve etkileşim ile büyüme hedeflerine göre analiz yapılması 1.
Growth Hacking'de kullanılan bazı yöntemler:
- Edinme (Acquisition): Kullanıcı bulma çalışmaları 23.
- Etkileşim (Activation): İnternet sitesini ziyaret eden kullanıcılarla kurulan etkileşimler 23.
- Bağlılık (Retention): Kullanıcıların siteyi tekrar ziyaret etmesini sağlama çalışmaları 23.
- Tavsiye Edilme (Referral): Kullanıcıların başkalarını tavsiye etmesini sağlama 23.
- Gelir (Revenue): Ürün satışları ve ücretli içerikler gibi gelir modelleri 23.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: