Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Google reklamlarda split testing (A/B testi), hangi reklamın daha iyi performans gösterdiğini belirlemek için iki veya daha fazla reklam varyasyonunun çalıştırıldığı bir yöntemdir 23.
Bu süreçte:
- Değişken belirleme 3. Test edilecek unsur, başlık, açıklama veya anahtar kelime gibi bir değişken olarak seçilir 3.
- Net hedefler koyma 3. Testin amacı, örneğin tıklama oranını (CTR) artırmak veya dönüşümleri yükseltmek olarak tanımlanır 3.
- Varyasyonlar oluşturma 3. Her biri tek bir değişiklik içeren iki veya daha fazla reklam sürümü hazırlanır 3.
- Reklamları uygulama 3. Reklamlar Google Ads'e yüklenir 3.
- Testi çalıştırma 3. Reklamların yeterli veri toplayabilmesi için genellikle 30 gün veya daha uzun süre çalışmasına izin verilir 3.
- Sonuçları analiz etme 3. Her bir reklamın performansı, tıklama oranı ve dönüşüm oranı gibi metrikler kullanılarak değerlendirilir 3.
- Ayarlamalar yapma 3. Kazanan reklam belirlenir ve bu strateji, gelecekteki reklam varyasyonları veya kampanyalar için referans olarak kullanılır 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: