Buradasın
Google reklam ayarlayıcı nedir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Google Reklam Ayarlayıcısı, Google Ads platformunda reklamların etkili bir şekilde yönetilmesini sağlayan ayarların yapılandırılması sürecidir 14.
Temel Google reklam ayarları şunlardır:
- Konum Hedefleme: Reklamların belirli ülkelere, şehirlere veya çevre alanlara gösterilmesi 14.
- Dil Seçimi: Hedef kitlenin kullandığı tarayıcı diline göre reklamların gösterilmesi 1.
- Bütçe ve Teklif Stratejileri: Günlük bütçenin ve teklif stratejisinin belirlenmesi 14.
- Reklam Zamanlaması: Reklamların hangi gün ve saatlerde gösterileceğinin ayarlanması 1.
- Cihaz Hedefleme: Reklamların masaüstü, mobil veya tablet cihazlarda nasıl görüneceğinin belirlenmesi 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: