Buradasın
Google reklam ayarlayıcı nedir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Google reklam ayarlayıcı, Google Ads platformunun reklam gösterimlerini özelleştirmek için sunduğu detaylı ayarları ifade eder 24.
Bu ayarlar sayesinde:
- sadece hedef kitleye yönelik reklamlar gösterilir 24;
- bütçe boşa harcanmaz 2;
- reklamdan alınan dönüşüm oranları artar 2;
- reklam gösterimi kontrol altına alınır 2;
- marka bilinirliği doğru kişiler arasında yükselir 2.
Google reklam ayarlayıcıları arasında şunlar bulunur:
- Konum hedefleme 24. Reklamların belirli ülkelere, şehirlere veya çevre alanlara gösterilmesi 24.
- Dil seçimi 24. Hedef kitlenin kullandığı tarayıcı diline göre reklamların gösterilmesi 24.
- Cihaz hedefleme 24. Reklamların masaüstü, mobil veya tablet cihazlarda nasıl görüneceğinin ve hangi cihazlara öncelik verileceğinin belirlenmesi 24.
- Bütçe ve teklif stratejileri 24. Günlük bütçenin ve harcama şeklinin belirlenmesi 24.
- Reklam zamanlaması 24. Reklamların hangi gün ve saatlerde gösterileceğinin belirlenmesi 24.
- Hedef kitle segmentasyonu 2. Google’ın sunduğu hazır kitleler veya site ziyaretçileriyle hedefleme yapılması 2.
- Negatif anahtar kelimeler 2. Google reklamlarının ilgisiz aramalarla gösterilmesini engelleme 2.
- Dönüşüm izleme ve takibi 2. Reklamın işe yarayıp yaramadığını anlama 2.
- Reklam rotasyonu ve A/B testi 2. Reklam metinlerinin optimize edilmesi 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: