Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Google reklam terimleri arasında en sık kullanılanlar şunlardır:
- Kampanya Amacı: Satış, leads, website traffic, brand awereness gibi reklamın hedeflediği sonuçlar 1.
- Kampanya Türleri: Search, display, video gibi reklamın görüneceği platformlar 14.
- Metrikler: Impression, reach, CPM, frequency, clicks, CTR, conversion gibi reklam performansının ölçüldüğü veriler 14.
- Teklif Stratejileri: Maksimum TBM, manuel teklif, otomatik teklif gibi reklam bütçesini ve tıklama maliyetlerini belirleyen yöntemler 23.
- Anahtar Kelimeler: Reklamların tetiklenmesi için seçilen kelimeler veya kelime öbekleri 34.
- Kalite Puanı: Reklamın Google tarafından değerlendirilen kalitesi ve alaka düzeyi 34.
- Reklam Uzantıları: Konum, telefon, fotoğraf ve sitelink gibi reklamlara eklenen ek bilgiler 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: