Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Google reklam terimlerinden bazıları şunlardır:
- Kampanya (Campaign) 24. Reklam hedeflerine göre oluşturulan ve belirli bir bütçe ayrılan, bir dizi reklam grubu içeren yapıdır 24.
- Reklam grubu (Ad group) 24. Kampanya içinde aynı anahtar kelimelere hitap eden reklamların toplandığı gruptur 24.
- Tıklama başına maliyet (CPC - Cost per click) 4. Reklam tıklaması başına ödenen tutardır 4.
- Görüntülenme (Impression) 34. Reklamın kaç kez gösterildiğini ifade eder 34.
- Günlük bütçe (Daily budget) 24. Bir kampanya için günlük harcanacak maksimum tutardır 24.
- Teklif verme (Bidding) 4. Reklamların gösterimi için belirlenen maksimum ödeme miktarıdır 4.
- Teklif stratejisi (Bid strategy) 4. Reklam kampanyalarının hedeflerine ulaşmak için belirlenen teklif yöntemidir 4.
- Anahtar kelime (Keyword) 45. Reklamların hangi kelimeler veya kelime öbekleriyle tetikleneceğini belirler 45.
- Yeniden hedefleme (Retargeting) 4. Web sitesini daha önce ziyaret eden kullanıcıları tekrar hedefleme stratejisidir 4.
- Açılış sayfası (Landing page) 24. Kullanıcının reklamı tıkladığında ulaştığı sayfadır 24.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: