Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Google Ads (Google Reklamları), kullanıcıların yaptığı aramalara göre reklamların sıralanmasını sağlayan bir açık artırma sistemine dayanır 5.
Google Ads'in çalışma prensibi şu şekildedir:
- Kullanıcı araması 5. Kullanıcı, Google’da bir anahtar kelime arar 5.
- Açık artırma 5. Belirlenen anahtar kelimeler için teklif verilen kampanya devreye girer 5.
- Kalite puanı ve teklif 5. Reklamın alaka düzeyi, karşılama sayfasının kalitesi ve teklif dikkate alınır 5.
- Reklam gösterimi 5. Reklam, sıralamaya bağlı olarak kullanıcıya gösterilir 5.
Google Ads'in nasıl çalıştığını anlamak, etkili kampanyalar oluşturmanın ilk adımıdır 5.
Google Ads'in çalışma şekliyle ilgili daha detaylı bilgi almak için aşağıdaki kaynaklar kullanılabilir:
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: