Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Google reklam şeffaflığı, Google tarafından reklamların daha şeffaf bir şekilde incelenebilmesini sağlamak amacıyla oluşturulan Google Ads Transparency Center platformu üzerinden sunulan bilgilerdir 12.
Bu platform, kullanıcılara şu imkanları sunar:
- Reklam verilerini inceleme: Google Ads aracılığıyla yayınlanan reklamları tarih aralığı ve coğrafi kriterlere göre görme 12.
- Reklamveren bilgileri: Reklam veren firmaların ve kişilerin bilgilerine ulaşma 12.
- Siyasi ve seçim reklamları: Bu tür reklamların detaylarını ve finansman bilgilerini inceleme 12.
- Şeffaflık raporları: Reklamların sayısı, yayınlanma süreci, türü ve hedef kitlesi gibi detaylı raporlar görme 1.
- Yanıltıcı reklamların tespiti: Yanıltıcı veya şüphe uyandıran reklamları raporlayarak kaldırma 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: