Google görüntülü reklamlarda hedefleme nasıl yapılır?
Google Görüntülü Reklamlarda hedefleme çeşitli yöntemlerle yapılır: 1. Anahtar Kelime Hedefleme: Reklamların, belirlenen anahtar kelimelerle ilgili web sitelerinde görünmesini sağlar. 2. Yerleşim Hedefleme: Reklamların, Google'ın anlaşmalı olduğu belirli web sitelerinde çıkmasını sağlar. 3. Konu Hedefleme: Reklamların, seçilen konularla ilgili web sitelerinde yayınlanması için kullanılır. 4. Demografi Hedefleme: Yaş, cinsiyet, gelir düzeyi gibi demografik kriterlere göre hedef kitle daraltılır. 5. Kitle Hedefleme: Google Görüntülü Reklam Ağı'ndaki kullanıcılar, YouTube videoları, uygulamalar ve özel olarak belirlenen kitleler hedeflenebilir. Ayrıca, yeniden pazarlama stratejisi ile daha önce web sitesini ziyaret etmiş kullanıcılar da hedeflenebilir.
Google görüntülü reklamlarda hedefleme nasıl yapılır?