Buradasın
Google'da en çok hangi metrik kullanılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Google'da en çok kullanılan metrikler arasında şunlar öne çıkmaktadır:
- Gösterim Sayısı 1. Bir kullanıcının, siteyi veya sayfayı Google Arama sonuçlarında, Keşfet'te ya da Google Haberler'de kaç kez gördüğünü belirtir 1.
- Tıklama Sayısı 1. Kullanıcının, Google Arama sonuçlarında sitenin bir bağlantısını kaç kez tıkladığını ifade eder 1.
- Ortalama Konum 1. Sitenin arama sonuçlarındaki ortalama konumunu gösterir; burada 1 numaralı konum en üst konumdur 1.
- Kullanıcılar 23. Bir web sitesinin belirli bir süre içinde kaç tekil ziyaretçi aldığını belirtir 23.
- Hemen Çıkma Oranı 25. Siteyi ziyaret eden ve o sayfadan başka bir sayfayı görüntülemeden çıkış yapan ziyaretçilerin oranını gösterir 25.
- Ortalama Oturum Süresi 2. Ziyaretçilerin sitenin içerisinde ortalama olarak ne kadar zaman geçirdiğini ifade eder 2.
Google Analytics gibi araçlarda 100'den fazla farklı metrik bulunmaktadır 3. Hangi metriklerin en çok kullanıldığı, kullanıcının ihtiyaçlarına ve hedeflerine bağlı olarak değişebilir.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: