Buradasın
Google'da en çok hangi metrik kullanılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Google'da en çok kullanılan metrikler arasında şunlar öne çıkmaktadır:
- Gösterim Sayısı: Bir kullanıcının, sitenizi veya sayfanızı Google Arama sonuçlarında kaç kez gördüğünü belirtir 1.
- Tıklama Sayısı: Bir kullanıcının, Google Arama sonuçlarında sitenizin bir bağlantısını kaç kez tıkladığını belirtir 1.
- Ortalama Konum: Sitenizin arama sonuçlarındaki ortalama konumunu gösterir 1.
- Sorgu: Sitenizin arama sonuçlarında göründüğünde kullanıcının Google'da yaptığı aramayı belirtir 1.
- Kullanıcı Etkileşimi: Kullanıcıların sitede ne kadar süre kaldığı, hangi sayfaları ziyaret ettiği gibi metrikler 23.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: