Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Google Ads ile ilgili şikayette bulunmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- Google Ads hesabınıza giriş yapın 3.
- Destek bölümüne erişin 3.
- İletişim seçeneklerini görüntüleyin 3.
- Şikayet formunu kullanın 13.
- Formu doldurun 3.
- Formu gönderin 3.
Şikayet kategorileri şu şekilde sıralanabilir:
- Google'daki reklamlar 1. Uygunsuz reklamlar için şikayet formu doldurulabilir 1.
- Google Ads ürünleri 1. Hesap performansı, mevcut özellikler ve faturalandırma ile ilgili sorunlar için şikayet formu doldurulabilir 1.
- Google Ads müşteri hizmetleri 1. Müşteri hizmetleri, iletişim ve yanıt süresi ile ilgili şikayetler için şikayet formu doldurulabilir 1.
- Ticari marka sorunları 1. Ticari marka politikasını ihlal eden durumlar için şikayet formu doldurulabilir 1.
- Üçüncü taraf iş ortakları 1. Google Ads hesabını yöneten üçüncü tarafların politikaları ihlal etmesi durumunda iş ortağı şikayet formu doldurulabilir 1.
Ayrıca, Google Ads ile ilgili genel geri bildirim ve iletişim formu da kullanılabilir 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: