Buradasın
Google Ads kalite puanı nasıl değerlendirilir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Google Ads kalite puanı, reklamlarınızın kullanıcı deneyimine ve alaka düzeyine göre Google tarafından verilen bir değerlendirme puanıdır 12. Bu puan, 1 ile 10 arasında bir değerle gösterilir 2.
Kalite puanını değerlendirmek için aşağıdaki faktörler dikkate alınır:
- Beklenen Tıklanma Oranı (CTR): Reklamınızın ne kadar tıklanma potansiyeline sahip olduğunun tahmini 23.
- Reklam Alaka Düzeyi: Reklam metninizin hedeflediğiniz anahtar kelimeyle ne kadar alakalı olduğu 23.
- Açılış Sayfası Deneyimi: Reklama tıklayan kişinin ulaştığı sayfanın hızı, mobil uyumluluğu ve içerik kalitesi 23.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: