Buradasın
Google Ads kalite puanı nasıl değerlendirilir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Google Ads kalite puanı, reklamların anahtar kelimelerle ne kadar alakalı olduğunu, kullanıcı deneyimi sunup sunmadığını ve açılış sayfası kalitesini temel alarak 1 ile 10 arasında bir değerle değerlendirilir 15.
Kalite puanını değerlendirmek için şu adımlar izlenebilir:
- Google Ads hesabına giriş yapmak 2.
- Kampanyalar simgesine tıklamak 12.
- Kitleler, Anahtar Kelimeler ve İçerik açılır menüsünü seçmek 2.
- Arama Ağı Anahtar Kelimeleri seçeneğine tıklamak 2.
- Tablonun sağ üst köşesindeki sütunlar simgesine tıklamak 12.
- Kalite Puanı bölümünü açmak 12.
- Mevcut kalite puanını ve bileşen durumlarını incelemek 12.
Kalite puanı, üç ana faktöre dayanır:
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: