Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Google Ads'de en iyi zamanlama, hedef kitlenin çevrimiçi olduğu zamanlara bağlıdır 3.
En iyi zamanlamayı belirlemek için şu adımlar izlenebilir:
- Veri analizi 4. Google Analytics verileri incelenerek kullanıcıların sitede en aktif olduğu zamanlar belirlenebilir 4.
- Müşteri anketleri 4. Müşterilerden doğrudan geri bildirim almak, markayla ne zaman etkileşime geçmeyi tercih ettikleri konusunda içgörü sağlayabilir 4.
- Sektör raporları 4. Sektör raporları ve vaka çalışmaları, sektördeki tipik kullanıcı davranış kalıpları hakkında veri sağlayabilir 4.
Ayrıca, aşağıdaki zamanlama stratejileri de dikkate alınabilir:
- İş saatlerine göre ayarlama 3. İşletmenin açık olduğu veya çağrı kabul ettiği saatlerde reklamların gösterilmesi için zamanlamalar ayarlanabilir 3.
- Haftanın günlerine göre optimizasyon 3. Haftanın hangi günlerinde en iyi performans elde edildiği analiz edilerek zamanlamalar optimize edilebilir 3.
Google Ads'de reklam zamanlamasını sürekli olarak gözden geçirmek ve optimize etmek, kampanyaların etkinliğini artırmak için önemlidir 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: