Buradasın
Google Ads'de kullanılan terimler nelerdir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Google Ads'de kullanılan bazı terimler:
- Kampanya (Campaign) 25. Reklam hedeflerine göre oluşturulan ve belirli bir bütçe ayrılan, bir dizi reklam grubu içeren yapıdır 5.
- Reklam Grubu (Ad Group) 25. Kampanya içinde aynı anahtar kelimelere hitap eden reklamların toplandığı gruptur 5.
- Tıklama Başına Maliyet (CPC - Cost Per Click) 25. Reklam tıklaması başına ödenen tutardır 5.
- Görüntülenme (Impression) 5. Reklamın kaç kez gösterildiğini ifade eder 5.
- Kalite Puanı (Quality Score) 25. Google’ın reklamın kalitesini ve alaka düzeyini değerlendirdiği puandır 5.
- Reklam Sıralaması (Ad Rank) 25. Reklamın Google arama sonuçlarında yer aldığı konumu belirleyen değerdir 5.
- Metin Reklamlar (Text Ads) 5. Sadece metin içeren reklam türleridir ve genellikle Google arama sonuçlarında görünür 5.
- Görsel Reklamlar (Display Ads) 5. Görsellerle desteklenen reklam türleridir ve Google’ın iş ortaklarının sitelerinde görünür 5.
- Video Reklamlar (Video Ads) 5. YouTube gibi video platformlarında görünen, dikkat çekici reklam türleridir 5.
- Mobil Reklam (Mobile Ad) 5. Mobil cihazlar için optimize edilmiş reklam formatıdır 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: