Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Google Ads alışveriş kampanyası, işletmelerin ürün envanterlerini Google arama sonuçlarında ve iş ortaklarında reklam olarak yayınlamalarını sağlayan bir reklam kampanyasıdır 135.
Bazı özellikleri:
- Reklamların içeriği: Ürün fotoğrafı, başlık, fiyat, mağaza adı gibi bilgiler içerir 14.
- Hedefleme: Anahtar kelimeler yerine Merchant Center'da tanımlanan ürün verileri kullanılır 14.
- Erişim: Birden fazla reklam aynı aramada gösterilebilir ve metin reklamlarla birlikte yayınlanabilir 14.
- Raporlama: Ürün performansı detaylı şekilde izlenebilir 14.
- Maliyet: Tıklama başına maliyet (TBM) modeli üzerinden ücretlendirme yapılır 14.
Türkiye'de alışveriş reklamları, Rekabet Kurumu'nun kararı nedeniyle kaldırılmıştır, ancak diğer ülkelerde kullanılmaya devam edilmektedir 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: