Buradasın
Google Ads e-ticarete uygun mu?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
- Anında görünürlük: Hedeflenen anahtar kelimelerde anında görünürlük elde edilebilir 3.
- Hedefli trafik: Reklamlar, belirli demografik özelliklere, ilgi alanlarına ve coğrafi konumlara göre hedeflenebilir 13.
- Ölçülebilir sonuçlar: Kampanyaların performansı detaylı bir şekilde izlenebilir ve iyileştirmeler yapılabilir 13.
- Bütçe kontrolü: Belirlenen günlük veya toplam bütçe dahilinde çalışır 3.
- Çeşitli reklam formatları: Metin tabanlı arama reklamlarından görsel içerikli display ve video reklamlara kadar farklı seçenekler sunar 15.
Ancak, başarılı bir Google Ads stratejisi için dikkatli planlama, doğru hedefleme ve sürekli optimizasyon gereklidir 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: