• Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Garanti TAMİ, Garanti BBVA'nın ödeme sistemleri altyapısı ve dijital ödeme çözümleri sunan yeni iştirakidir 23.
    TAMİ'nin sunduğu bazı hizmetler ve ürünler:
    • Çoklu banka POS'u: Müşterilerin tek bir TAMİ POS'u ile birçok bankanın POS'una sahipmiş gibi işlem yapmasını sağlar 23.
    • Ön ödemeli kart: Bankacılık sistemi dışında kalan, kredi kartı sahibi olamayan ev kadınları, öğrenciler ve gençler için ödeme çözümü sunar 23.
    • E-ticaret çözümleri: Sanal POS, linkli ödeme, kart saklama, pazaryeri çözümü gibi ürünler ile e-ticaret işyerlerine ödeme alma imkanı tanır 34.
    TAMİ, Türkiye Cumhuriyet Merkez Bankası'ndan lisans almıştır ve tamamen dijital bir ödeme deneyimi sunmaktadır 1.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Garanti belgesi nasıl aktif edilir?

    Garanti belgesini aktifleştirmek için genellikle ürün üzerindeki seri numarasını kullanmak gerekmektedir. Garanti belgesini aktifleştirme adımları: 1. Seri numarasını bulma. 2. GarantiO sistemine giriş. Kayıtlı telefon numarası girilir ve SMS doğrulama işlemi tamamlanır. Ardından, garanti belgesine erişim sağlanır. 3. Garanti belgesinin oluşturulması. Ürün kutusundaki seri numarası ilgili alana girilir. Kullanıcı bilgilerini içeren form doldurulur. Belge oluşturulduktan sonra otomatik olarak hesaba eklenir. Garanti belgesi oluşturma veya aktifleştirme sürecinde sorun yaşanması durumunda, ilgili firmanın destek hattıyla iletişime geçilmesi önerilir.

    Ürün garanti kartı yerine ne kullanılır?

    Ürün garanti kartı yerine fatura kullanılabilir, çünkü faturalar garanti belgesi yerine geçmez.

    Satış garanti ne demek?

    Satış garantisi, üretici veya ithalatçılar tarafından tüketiciye verilen, satın alınan malın belirli sorunlara karşı güvencesini sağlayan belgedir. Bu belge, en az iki yıl geçerli olup, bakanlık onayıyla daha uzun süreler için de geçerli olabilir. Satış garantisi, tüketiciye 6502 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun'un 11. maddesinde yer alan seçimlik hakları sağlar: Sözleşmeden dönme; Ayıp oranında satış bedelinden indirim isteme; Ücretsiz onarım isteme; Ayıpsız misli ile değişim isteme. Ayrıca, satıcılar sözleşme özgürlüğü kapsamında kanunda öngörülmeyen riskleri üstlenerek daha kapsamlı garantiler de verebilirler.

    Garanti belgesi ve garanti kartı aynı şey mi?

    Hayır, garanti belgesi ve garanti kartı aynı şey değildir. Garanti belgesi, üretici ve ithalatçılar tarafından, tüketiciye yönelik üretilen, ithal edilen veya satılan mallar için düzenlenen ve tüketicinin sahip olduğu hakları gösteren belgedir. Garanti kartı hakkında ise bilgi bulunmamaktadır.

    Garanti Bankası işlem garantisi nedir?

    Garanti Bankası işlem garantisi, bankanın müşterilerine sunduğu çeşitli finansal işlemlerde güvenliği sağlamak amacıyla uyguladığı sınırlamaları ve koruyucu önlemleri ifade eder. Bu kapsamda, Garanti Bankası'nda şu tür işlem garantileri bulunmaktadır: Günlük işlem limiti: Havale, EFT, sanal kart gibi işlemlerde günlük bir sınırlama getirilir ve bu limiti aşan işlemler gerçekleştirilemez. Ön provizyon: Kart limitinin belirli bir süre blokede tutulması, yeterli limit olup olmadığını ve güvenlik kontrollerini içerir. Garanti One: Mobil uygulama üzerinden yapılan işlemlerde hızlı, güvenli ve kolay finansal yönetim imkanı sunar. Ayrıca, banka müşterilerine kredi ve yatırım işlemlerinde de çeşitli garantiler ve avantajlar sağlamaktadır.

    Garanti belgesi olmazsa ne olur?

    Garanti belgesi olmazsa, tüketicinin garanti ile ilgili hakları kullanılamaz. Garanti belgesi, üretici veya ithalatçılar tarafından tüketiciye verilen ve tüketicinin sahip olduğu hakları gösteren belgedir. Bazı sonuçlar: Ücretsiz onarım hakkı kullanılamaz. Malın ayıpsız misli ile değiştirilmesi, bedel iadesi veya ayıp oranında bedel indirimi talep edilemez. Tüketici Sorunları Hakem Heyeti veya Tüketici Mahkemesi'ne başvuru yapılamaz. Garanti belgesi yerine fatura gibi belgeler geçmez.

    Garanti kapsamında olup olmadığı nasıl anlaşılır?

    Bir ürünün garanti kapsamında olup olmadığını anlamak için aşağıdaki yöntemleri kullanabilirsiniz: 1. Beyaz Eşya ve Elektronik Cihazlar: Cihazın üzerindeki seri numarası veya ENR kodu ile markanın çağrı merkezini arayarak garanti sorgulaması yapabilirsiniz. 2. Otomobiller: Aracın VIN numarasını bulup, bayi ile iletişime geçerek garanti durumunu öğrenebilirsiniz. 3. Apple Ürünleri: Apple ürünlerinin garanti durumunu kontrol etmek için Apple'ın garanti kontrol aracını kullanarak cihazın seri numarasını girebilirsiniz.