• Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Garanti TAMİ, Garanti BBVA'nın ödeme sistemleri altyapısı ve dijital ödeme çözümleri sunan yeni iştirakidir 23.
    TAMİ'nin sunduğu bazı hizmetler ve ürünler:
    • Çoklu banka POS'u: Müşterilerin tek bir TAMİ POS'u ile birçok bankanın POS'una sahipmiş gibi işlem yapmasını sağlar 23.
    • Ön ödemeli kart: Bankacılık sistemi dışında kalan, kredi kartı sahibi olamayan ev kadınları, öğrenciler ve gençler için ödeme çözümü sunar 23.
    • E-ticaret çözümleri: Sanal POS, linkli ödeme, kart saklama, pazaryeri çözümü gibi ürünler ile e-ticaret işyerlerine ödeme alma imkanı tanır 34.
    TAMİ, Türkiye Cumhuriyet Merkez Bankası'ndan lisans almıştır ve tamamen dijital bir ödeme deneyimi sunmaktadır 1.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Garanti kapsamında olup olmadığı nasıl anlaşılır?

    Bir ürünün garanti kapsamında olup olmadığını anlamak için aşağıdaki yöntemleri kullanabilirsiniz: 1. Beyaz Eşya ve Elektronik Cihazlar: Cihazın üzerindeki seri numarası veya ENR kodu ile markanın çağrı merkezini arayarak garanti sorgulaması yapabilirsiniz. 2. Otomobiller: Aracın VIN numarasını bulup, bayi ile iletişime geçerek garanti durumunu öğrenebilirsiniz. 3. Apple Ürünleri: Apple ürünlerinin garanti durumunu kontrol etmek için Apple'ın garanti kontrol aracını kullanarak cihazın seri numarasını girebilirsiniz.

    Garanti belgesi olmazsa ne olur?

    Garanti belgesi olmazsa, satın alınan üründe meydana gelen arızalarda aşağıdaki olumsuz durumlarla karşılaşılabilir: 1. Ücretsiz onarım hakkı kaybedilir: Garanti belgesi, ücretsiz onarım hakkını güvence altına alır; bu belge olmadan satıcı veya üretici, tamir için ücret talep edebilir. 2. Değişim ve iade işlemleri zorlaşır: Garanti belgesi, değişim veya iade prosedürlerinin daha kolay ve hızlı bir şekilde gerçekleşmesini sağlar. 3. Ürünün orijinalliği sorgulanır: Garanti belgesi, ürünün orijinalliği ve güvenilirliği konusunda bir kanıt sağlar, bu belge olmadan ürünün sahte veya kopya olma ihtimali artar. 4. Garanti süresi belirsizliği: Garanti belgesinin olmaması, ürünün garanti süresinin ne kadar olduğunu kesin olarak bilmeyi engeller.

    Satış garanti ne demek?

    Satış garanti — imalatçı-üretici veya ithalatçıların, sattıkları malların tamirinin, bedel iadesinin veya indiriminin taahhüt edildiği; satıcı ve tüketici yükümlülüklerini gösteren belgedir.

    Garanti belgesi ve garanti kartı aynı şey mi?

    Garanti belgesi ve garanti kartı aynı şey değildir. Garanti belgesi, imalatçı-üretici veya ithalatçıların, sattıkları mallar için düzenledikleri ve tüketicinin sahip olduğu hakları gösteren belgedir. Garanti kartı ise, genellikle kredi kartları veya üyelik programları gibi finansal veya hizmet sağlayıcılarının sunduğu, özel avantajlar ve indirimler sağlayan bir kart türüdür.

    Ürün garanti kartı yerine ne kullanılır?

    Ürün garanti kartı yerine fatura kullanılabilir, çünkü faturalar garanti belgesi yerine geçmez.

    Garanti belgesi nasıl aktif edilir?

    Garanti belgesi aktif etmek için aşağıdaki adımlar izlenmelidir: 1. Elektronik İmza (E-İmza) Alımı: Garanti belgesi başvurusu sadece elektronik imza ile yapılabilmektedir. 2. TSE Ürün Belgesi: Mal üreticileri, TSE Ürün Belgesi almak zorundadır. 3. Satış Sonrası Hizmet Yeterlilik Belgesi (SSHYB): Firma, yetkili servisleri için TSE Hizmet Yeterlilik Belgesi almalıdır. 4. Gerekli Dökümanların Hazırlanması: Ürün belgelendirmesi ve garanti şartlarına dair tüm belgeler hazırlanmalıdır. 5. Bakanlığa Başvuru: Hazırlanan dökümanlar ile T.C. Gümrük ve Ticaret Bakanlığı Bilgi Merkezi'nin web sitesinden elektronik imza ile başvuru yapılır ve gerekli evraklar sisteme yüklenir. 6. Onay Süreci: Bakanlık başvuruyu değerlendirerek garanti belgesini onaylar.

    Garanti Bankası işlem garantisi nedir?

    Garanti Bankası işlem garantisi, bankanın müşterilerine sunduğu çeşitli finansal işlemlerde güvenliği sağlamak amacıyla uyguladığı sınırlamaları ve koruyucu önlemleri ifade eder. Bu kapsamda, Garanti Bankası'nda şu tür işlem garantileri bulunmaktadır: Günlük işlem limiti: Havale, EFT, sanal kart gibi işlemlerde günlük bir sınırlama getirilir ve bu limiti aşan işlemler gerçekleştirilemez. Ön provizyon: Kart limitinin belirli bir süre blokede tutulması, yeterli limit olup olmadığını ve güvenlik kontrollerini içerir. Garanti One: Mobil uygulama üzerinden yapılan işlemlerde hızlı, güvenli ve kolay finansal yönetim imkanı sunar. Ayrıca, banka müşterilerine kredi ve yatırım işlemlerinde de çeşitli garantiler ve avantajlar sağlamaktadır.