• Buradasın

    G Suite giriş nasıl yapılır?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    G Suite'e giriş yapmak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir:
    1. Tarayıcıyı açın ve "workspace.google.com" adresine gidin 3.
    2. Sağ köşedeki "Yönetici Konsolu" butonuna tıklayın 3.
    3. Google Workspace hesabınızı aktif edeceğiniz e-posta adresinizi yazın ve ardından "Sonraki" butonuna tıklayın 3.
    4. Şifrenizi ilgili kutucuğa yazın ve tekrar "Sonraki" butonuna tıklayın 3.
    Alternatif olarak, Gmail hesabınız üzerinden de giriş yapabilirsiniz:
    1. Web tarayıcınızdan "Gmail.com" adresine gidin 3.
    2. Şirketiniz tarafından sağlanan Workspace e-posta adresinizi yazın ve şifrenizi girin 3.
    3. "İleri" veya "Oturum Aç" butonuna tıklayın 3.
    Girişle ilgili herhangi bir sorun yaşarsanız, kuruluşunuzun IT departmanı veya Google Workspace yöneticinizle iletişime geçmeniz önerilir 3.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    G-suite ile neler yapılabilir?

    G-Suite ile yapılabilecek bazı şeyler: Ortak çalışma: Dokümanlar, e-tablolar ve slaytlar üzerinde aynı anda birden fazla kişi çalışabilir ve yapılan her değişiklik otomatik olarak kaydedilir. Dosya depolama: Tüm çalışmalar, bilgisayar, telefon veya tabletten erişilebilen Google Drive'da güvenle depolanır. Video konferans: Kamerası olan herhangi bir cihazla toplantılar video konferansa dönüştürülebilir. Kurumsal e-posta: Şirket mailleri, Gmail altyapısı üzerinden sağlanır. Proje yönetimi: Wrike, Kanbanchi ve GQueues gibi uygulamalarla projeler görselleştirilip yönetilebilir. Anket ve form oluşturma: Zoho Survey ve Google Formlar ile anketler oluşturulabilir. Müşteri ilişkileri yönetimi: Copper, Insightly ve Freshdesk gibi CRM araçları ile müşteri ilişkileri yönetilebilir.

    Google Workspace ve G Suite aynı mı?

    Google Workspace ve G Suite aynı değildir; Google Workspace, G Suite'in yeniden markalanmış halidir. G Suite, 2006 yılında Google tarafından piyasaya sürülen ve işletmelere yönelik iletişim, işbirliği ve üretkenliği artırmayı amaçlayan bir ürün ailesiydi. Google Workspace, G Suite'te bulunan tüm bulut tabanlı üretkenlik ve işbirliği araçlarını (Gmail, Dokümanlar, E-Tablolar, Slaytlar, Kişiler, Drive, Takvim, Meet, Chat, Currents vb.) daha entegre ve gelişmiş bir şekilde sunar.

    G suite IMAP nasıl aktif edilir?

    G Suite IMAP'i etkinleştirmek için aşağıdaki adımlar izlenebilir: 1. Google Yönetici Konsolu'nda oturum açın. 2. Menüden Uygulamalar > Google Workspace > Gmail > Son Kullanıcı Erişimi yolunu izleyin. 3. POP ve IMAP erişimi bölümüne gidin ve Tüm kullanıcılar için POP erişimini etkinleştir veya Tüm kullanıcılar için IMAP erişimini etkinleştir seçeneklerini işaretleyin. 4. IMAP erişimi için, "Herhangi bir posta istemcisine izin ver" veya "Kullanıcıların yararlanabileceği posta istemcilerini kısıtla" seçeneğini belirleyin. 5. Kullanıcı hesaplarında da IMAP erişimini etkinleştirin. Eğer yönetici, IMAP erişimini sunucu tarafında devre dışı bıraktıysa, bu işlemi etkinleştirmek için G Suite yöneticisiyle iletişime geçilmesi önerilir.

    G Suite Outlook nasıl kurulur?

    G Suite'i Outlook'a kurmak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir: 1. Google Workspace Sync aracını indirmek: Google Workspace Sync for Microsoft Outlook (GWSMO) aracını Windows PC'ye indirip kurmak gerekmektedir. 2. Google hesap bilgileriyle giriş yapmak: Kurulum tamamlandıktan sonra, GWSMO aracında Google hesap bilgileriyle giriş yapılmalıdır. 3. İzin vermek ve profil oluşturmak: G Suite senkronizasyon aracının e-posta ve diğer görevleri yönetmesine izin verilmeli, ardından Outlook profili oluşturulmalıdır. 4. Veri ithalatını seçmek: "Var olan profilden verileri içe aktar" seçeneğini işaretleyip, Outlook verilerini G Suite hesabıyla senkronize etmek için "Profil oluştur" butonuna basılmalıdır. Önemli notlar: - GWSMO, Microsoft Exchange ile senkronizasyon yapmaz. - Senkronizasyon için ücretli bir Google Workspace hesabı gereklidir.

    G-Suite kimler kullanabilir?

    G-Suite (günümüzde Google Workspace olarak bilinir) aşağıdaki kullanıcı grupları tarafından kullanılabilir: Küçük, orta ve büyük ölçekli işletmeler. Uzaktan çalışan ekipler. Eğitim kurumları (Google Workspace for Education). Kâr amacı gütmeyen kuruluşlar. Ayrıca, bağımsız çalışanlar ve freelancer’lar da Google Workspace'i kullanabilir. Google Workspace, kullanıcıların internet bağlantısı olan herhangi bir cihazdan dosya oluşturmasına, düzenlemesine, paylaşmasına ve üzerinde işbirliği yapmasına olanak tanır.