Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
G Suite'e giriş yapmak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir:
- Tarayıcıyı açın ve "workspace.google.com" adresine gidin 3.
- Sağ köşedeki "Yönetici Konsolu" butonuna tıklayın 3.
- Google Workspace hesabınızı aktif edeceğiniz e-posta adresinizi yazın ve ardından "Sonraki" butonuna tıklayın 3.
- Şifrenizi ilgili kutucuğa yazın ve tekrar "Sonraki" butonuna tıklayın 3.
Alternatif olarak, Gmail hesabınız üzerinden de giriş yapabilirsiniz:
- Web tarayıcınızdan "Gmail.com" adresine gidin 3.
- Şirketiniz tarafından sağlanan Workspace e-posta adresinizi yazın ve şifrenizi girin 3.
- "İleri" veya "Oturum Aç" butonuna tıklayın 3.
Girişle ilgili herhangi bir sorun yaşarsanız, kuruluşunuzun IT departmanı veya Google Workspace yöneticinizle iletişime geçmeniz önerilir 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: