Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
G Suite (Google Workspace) hesabına giriş yapmak için aşağıdaki adımlar izlenir:
- Tarayıcıyı açın ve “workspace.google.com” adresine gidin 4.
- Sağ köşedeki “Yönetici Konsolu” butonuna tıklayın 4.
- Google Workspace hesabını aktifleştirecek e-posta adresini yazın ve “Sonraki” butonuna tıklayın 4.
- Şifre kutucuğuna şifreyi yazın ve yine “Sonraki” butonuna tıklayın 4.
Alternatif olarak, Gmail hesabı üzerinden de giriş yapılabilir:
- Web tarayıcısından “Gmail.com” adresine gidin 4.
- Şirket tarafından sağlanan Workspace e-posta adresini (genellikle adınız@şirketiniz.com şeklinde) ve şifreyi girin 4.
- “İleri” veya “Oturum Aç” butonuna tıklayın 4.
Girişle ilgili sorun yaşanması durumunda, kuruluşun IT departmanı veya Google Workspace yöneticisi ile iletişime geçilmelidir 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: