• Buradasın

    G Suite Outlook nasıl kurulur?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    G Suite'i Outlook'a kurmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
    1. Google Yönetici Konsolu'nda ayarların onaylanması 13.
    • Google Yönetici konsolunda "Uygulamalar > G Suite" bölümüne gidilir 1.
    • Takvim, Dizin, Drive ve Belgeler ile Gmail’in Hizmet Durumunun "Herkes için AÇIK" olduğundan emin olunur 1.
    • "Uygulamalar > G Suite > Gmail Ayarları > Gelişmiş ayarlar"da "Microsoft Outlook için G Suite Eşitlemesini Etkinleştir" seçeneğinin işaretli olduğundan emin olunur 1.
    • "Google Yönetim Güvenlik sayfasında API erişimini etkinleştir" seçeneğinin işaretli olduğundan emin olunur 1.
    • "Uygulamalar > G Suite > Dizin Ayarları"nda "Kişi paylaşımını etkinleştir" seçeneğinin işaretli olduğundan emin olunur 1.
    • "Uygulamalar > G Suite > Drive ve Belgeler için Ayarlar"da "Kullanıcıların Google Drive'a Drive SDK API ile erişmesine izin ver" seçeneğinin işaretli olduğundan emin olunur 1.
    1. GSSMO'nun yüklenmesi 1.
    • GSSMO indirme sayfasından MSI dosyası indirilir 3.
    • Kullanıcılara, Outlook sürümlerine uygun sürüm (32 veya 64 bit) aktarılır 3.
    • Kullanıcılar, dosyayı yükleyerek GWSMO'yu kurabilir 3.
    1. Outlook'ta G Suite profili oluşturulması 1.
    • "Microsoft Outlook'ta G Suite profili oluşturma" altında "Var olan profilden verileri içeri aktar" onay kutusu işaretlenmeden "Profil oluştur" seçilir 1.
    1. Kurulumun tamamlanması 1.
    • "Kurulum onay sayfasında" "Microsoft Outlook'u başlat" seçilir 1.
    • "Microsoft 365 onay sayfasında" "Kabul et ve Outlook'u başlat" seçilir 1.
    • Kişiler, takvim ve e-posta Outlook ile eşitlendikten sonra "Kapat" seçilir 1.
    G Suite'i Outlook'a kurmak için daha detaylı bilgiye aşağıdaki kaynaklardan ulaşılabilir:
    • support.microsoft.com 1;
    • youtube.com 2;
    • support.google.com 3.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    G suite IMAP nasıl aktif edilir?

    G Suite IMAP'i etkinleştirmek için aşağıdaki adımlar izlenebilir: 1. Google Yönetici Konsolu'nda oturum açın. 2. Menüden Uygulamalar > Google Workspace > Gmail > Son Kullanıcı Erişimi yolunu izleyin. 3. POP ve IMAP erişimi bölümüne gidin ve Tüm kullanıcılar için POP erişimini etkinleştir veya Tüm kullanıcılar için IMAP erişimini etkinleştir seçeneklerini işaretleyin. 4. IMAP erişimi için, "Herhangi bir posta istemcisine izin ver" veya "Kullanıcıların yararlanabileceği posta istemcilerini kısıtla" seçeneğini belirleyin. 5. Kullanıcı hesaplarında da IMAP erişimini etkinleştirin. Eğer yönetici, IMAP erişimini sunucu tarafında devre dışı bıraktıysa, bu işlemi etkinleştirmek için G Suite yöneticisiyle iletişime geçilmesi önerilir.