Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Flowchart (akış şeması) oluşturmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- Hedefin ve çalışma kapsamının belirlenmesi 4. Ne elde edilmek istendiği ve doğru başlangıç ve bitiş noktalarının belirlenmesi 4.
- Görevlerin zaman çizelgesinde düzenlenmesi 4. Katılımcılarla görüşülmesi, sürecin gözlemlenmesi ve mevcut belgelerin incelenmesi 4.
- Görevlerin türlerine ve şekillerine göre düzenlenmesi 4. Süreç, karar, veri, girdiler ve çıktılar gibi şekillerin belirlenmesi 4.
- Manuel veya bir program yardımıyla grafiğin oluşturulması 4.
- Oluşturulan akış şemasının kontrol edilmesi 4. Süreçte yer alan insanların adımlardan geçip geçmediği ve önemli hiçbir şeyin gözden kaçırılmadığından emin olunması 4.
Flowchart oluşturmak için kullanılabilecek bazı araçlar:
- Canva 1. Profesyonel tasarımcılar tarafından oluşturulmuş, özelleştirilebilir şablonlar sunan bir akış diyagramı oluşturma aracı 1.
- Miro 2. Şekiller ve simgeler ekleme imkanı sunan, hibrit ekipler için uygun bir akış şeması aracı 2.
- Microsoft Word ve Excel 4. SmartArt ve şekiller ekleme özellikleriyle akış şeması oluşturma imkanı sunan programlar 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: