Buradasın
Feed içi reklamlar nasıl çalışır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Feed içi reklamlar, kullanıcıların doğal içerik akışında yer alan ve dikkatlerini çekmeden hedef kitleye özgü içerikle sunulan reklamlardır 4.
Çalışma prensibi şu şekildedir:
- Reklam Oluşturma: Reklam vermek istenen platformun reklam oluşturma araçları kullanılır 4. Bu araçlar genellikle hedef kitle seçimi, reklam metni ve görsellerinin belirlenmesi gibi adımları içerir 4.
- Reklamın Yayınlanması: Oluşturulan reklam, kullanıcıların bir web sitesi veya uygulama aracılığıyla gezinirken gördükleri feed'lerde yer alır 45.
- Kullanıcı Etkileşimi: Kullanıcılar, reklamın küçük resmini gördüklerinde onunla etkileşime geçerek reklamın açılış sayfasına veya web sitesine yönlendirilirler 2.
Yaygın feed içi reklam türleri arasında video reklamlar, TopView reklamları ve markalı hashtag challenge'ları bulunur 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: