Buradasın
Fantom yetkili servis şikayetleri nasıl çözülür?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Fantom yetkili servis şikayetlerini çözmek için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- Firmayla iletişime geçmek 1. Fantom'un satış sonrası hizmetleri için bir müşteri temsilcisi ile görüşülerek sorun hakkında bilgi verilebilir 1.
- Kişisel verilerin güncellenmesi 2. KVKK gereği, kişisel bilgilerde değişiklik olması durumunda, kvkk@fanset.com adresine e-posta göndererek güncelleme talep edilebilir 2.
- Yetkili servis merkezine başvurmak 5. Sorun evde çözülemiyorsa, yetkili bir servis merkezine gidilmelidir 5.
Ayrıca, Fantom'un resmi web sitesinde "Yetkili Servisler" bölümü bulunmakta ve buradan en yakın yetkili servis noktaları öğrenilebilmektedir 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: