Buradasın
Fantom yetkili servis şikayetleri nasıl çözülür?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Fantom yetkili servis şikayetlerini çözmek için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- Müşteri Hizmetleri ile İletişime Geçmek: Fantom'un 444 57 70 numaralı müşteri hizmetleri hattını arayarak şikayetinizi iletebilirsiniz 14.
- En Yakın Servise Başvurmak: Ürününüzü garanti kapsamında tamir veya değişim için, faturanız veya garanti belgenizle birlikte size en yakın yetkili servise götürmeniz gerekmektedir 3.
- Resmi Web Sitesini Kullanmak: Fantom'un resmi web sitesinde yer alan garanti sorgulama bölümünden ürününüzün durumu hakkında bilgi alabilirsiniz 1.
Eğer şikayetleriniz devam ederse, yetkili servisin genel merkezine veya ilgili tüketici hakem heyetine başvurmanız mümkündür.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: