Buradasın
Garanti şikayet takip nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Garanti Bankası şikayet takibi için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir:
- 444 0 335 numaralı Alo Garanti hattını arayarak müşteri hizmetleri temsilcisine bağlanmak ve şikayetinizi iletmek 12.
- Garanti Bankası mobil uygulaması üzerinden destek sekmesinden şikayet bildirimi yapmak 1.
- İnternet bankacılığı kullanarak e-posta veya canlı destek hizmetlerinden yararlanmak 1.
- Sosyal medya (Facebook, Twitter gibi) üzerinden Garanti Bankası'nın resmi hesaplarına mesaj göndermek 1.
- Garanti BBVA Emeklilik için 444 0 336 numaralı müşteri iletişim merkezini aramak 3.
Şikayetlerin takibi ve çözümü, bankanın şikayet yönetim sistemi tarafından gerçekleştirilir 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: