Buradasın
Garanti şikayet takip nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Garanti BBVA'ya şikayetinizi iletmek ve takibini yapmak için aşağıdaki yöntemleri kullanabilirsiniz:
- Müşteri İletişim Merkezi: 444 0 333 numaralı hattı arayarak şikayetinizi bildirebilirsiniz 14.
- İnternet Sitesi: garantibbva.com.tr adresindeki iletişim formunu doldurarak şikayetinizi iletebilirsiniz 14.
- E-posta: Musterimemnuniyeti@garantibbvafilo.com.tr adresine e-posta göndererek şikayetinizi iletebilirsiniz (sadece Garanti BBVA Filo müşterileri için) 3.
- Posta: Garanti Emeklilik ve Hayat A.Ş., Mete Cad. No:30 34437 Taksim İstanbul adresine posta yoluyla şikayetinizi iletebilirsiniz 2.
- Faks: 0(212) 334 63 03 numarasına faks gönderebilirsiniz 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: