• Buradasın

    Garanti şikayet takip nasıl yapılır?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Garanti BBVA'ya şikayetinizi iletmek ve takibini yapmak için aşağıdaki yöntemleri kullanabilirsiniz:
    • Müşteri İletişim Merkezi: 444 0 333 numaralı hattı arayarak şikayetinizi bildirebilirsiniz 14.
    • İnternet Sitesi: garantibbva.com.tr adresindeki iletişim formunu doldurarak şikayetinizi iletebilirsiniz 14.
    • E-posta: Musterimemnuniyeti@garantibbvafilo.com.tr adresine e-posta göndererek şikayetinizi iletebilirsiniz (sadece Garanti BBVA Filo müşterileri için) 3.
    • Posta: Garanti Emeklilik ve Hayat A.Ş., Mete Cad. No:30 34437 Taksim İstanbul adresine posta yoluyla şikayetinizi iletebilirsiniz 2.
    • Faks: 0(212) 334 63 03 numarasına faks gönderebilirsiniz 2.
    Şikayetiniz iletildikten sonra, Şikayet Takip Sistemi'nde kayıt altına alınır ve gerekli araştırmalar yapılarak en kısa sürede çözüm üretilir 23.

    Konuyla ilgili materyaller

    Garantiye giden ürün kaç günde sonuçlanır?

    Garantiye giden ürünün sonuçlanma süresi, ürünün durumuna ve arızanın ciddiyetine göre değişebilir. Satış Sonrası Hizmetler Yönetmeliğine göre, listede yer alan diğer tüm mallar için azami tamir süresi 20 iş günüdür. Ayrıca, garantiye giden ürünlerin onarım işlemi genellikle ortalama 21 iş günü içerisinde tamamlanmaktadır. Bu süreler, bankalar arasındaki işlem trafiğine veya yoğunluğa bağlı olarak değişiklik gösterebilir.

    Garanti iade takibi nasıl yapılır?

    Garanti iade takibi için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir: Garanti BBVA İnternet Bankacılığı: Kartlar menüsünde yer alan Kart İşlem İtirazı adımından itiraz girişi yapılabilir ve itirazın durumu takip edilebilir. Garanti BBVA Mobil Uygulaması: Hesap ve Kart > Kartlar menüsünde, harcama itirazı yapılacak kart seçildikten sonra Acil Durumlar başlığındaki Kart İşlem İtirazı adımı izlenebilir. Ayrıca, iade işlemleri yapılan ürünün hangi firma üzerinden iade edildiğine bağlı olarak, ilgili firmanın müşteri hizmetleri veya web sitesi üzerinden de iade takibi yapılabilir. Örneğin, robocombo.com üzerinden yapılan alışverişlerde, iade işlemleri için robocombo.com hesabına girilerek siparişlerim > iade işlemleri bölümünden iade kodu alınabilir. İade işlemleri ve takibi için detaylı bilgi almak amacıyla ilgili firmanın müşteri hizmetleri ile iletişime geçilmesi önerilir.