Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Excel'de satırları birleştirmek için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir:
- Ve işareti (&) veya ARALIKBİRLEŞTİR işlevi 1. Birleştirilmiş verileri yerleştirmek istenen hücre seçildikten sonra, = yazılıp birleştirmek istenen ilk hücre seçilir, & işareti ve boşluk tırnak içinde yazılır, tekrar & işareti ve boşluk tırnak içinde yazılarak sonraki hücre seçilir ve Enter tuşuna basılır 1.
- "Birleştir" işlevi 2. "Veri" sekmesine dönülüp "Birleştir" düğmesine tıklandıktan sonra, açılan iletişim kutusunda "Fonksiyon" kutusundan "Toplam" seçilir, "Referans" düğmesine tıklanarak konsolide edilecek aralık seçilir ve "Tamam" düğmesine basılır 2.
- Pano kullanarak 3. Veri satırları seçilip Ctrl + C tuşlarına basarak kopyalandıktan sonra, boş bir hücreye çift tıklanıp Pano'dan kopyalanan veri yapıştırılır 3.
- VBA kodu 2. İstenilen aralık seçildikten sonra, VBA editörü çalıştırılır ve aşağıdaki VBA kodu bir modüle kopyalanır 2.
Ayrıca, "Kutools for Excel" gibi eklentiler de satır birleştirme için kullanılabilir 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: