Buradasın
Excelde klasör içindeki dosyalar nasıl listelenir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Excel'de bir klasör içindeki dosyaları listelemek için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir:
- Formül kullanarak:
- Dosya yolunu bir hücreye kopyalayın ve sonuna
*
ekleyin 14. - "Formül" > "İsim Yöneticisi"ne tıklayın 14.
- "İsim Yöneticisi" iletişim kutusunda "Yeni" düğmesine tıklayın 14.
- "Yeni İsim" iletişim kutusunda, "İsim" metin kutusuna bir isim verin ve "Şuna Başvurur" metin kutusuna
=FILES(Sheet1!$A$1)
yazın 14. - "Tamam" ve "Kapat" düğmelerine tıklayın 14.
- Dosya adlarını listelemek istediğiniz boş bir hücreye
=INDEX(Files,ROW()-2)
işlevini girin ve doldurma tutamacını aşağı doğru sürükleyin 4.
- Dosya yolunu bir hücreye kopyalayın ve sonuna
- VBA kodu kullanarak:
- Yeni bir Excel dosyası açın 4.
- Excel VBA düzenleyicisine erişmek için
ALT + F11
tuşlarına basın 14. - Aşağıdaki kodu "ThisWorkbook" projesine kopyalayın 4:
Sub BatchListAllFiles_FolderSubfolders() Dim strWindowsFolder As String 'Uygulama.FileDialog(msoFileDialogFolderPicker) ile kaynak Windows klasörünü seçin .InitialFileName = Application.DefaultFilePath & "\" .Title = "Lütfen dosyaları listelemek için bir klasör seçin" .InitialFileName = "E: \" .Show If .SelectedItems.Count > 0 Then strWindowsFolder = .SelectedItems(1) & "\" End If End With With ActiveSheet .Cells(1, 1) = "Name" .Cells(1, 1).Font.
- Web tarayıcısı kullanarak:
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: