Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Excel'de dosya yönetimi için "Dosya" menüsü kullanılır 34. Bu menü, çalışma kitabıyla ilgili çeşitli komutlar içerir 34.
Dosya menüsünde yer alan bazı seçenekler ve işlevleri:
- Yeni (New) 4. Boş bir çalışma kitabı oluşturmayı veya hazır şablonlardan birini seçmeyi sağlar 4.
- Aç (Open) 4. Daha önce oluşturulan Excel dosyalarını açma imkanı sunar 4. Dosyalar, "Bu Bilgisayar", "OneDrive" veya "Son Kullanılanlar" gibi çeşitli kaynaklardan seçilebilir 4.
- Kaydet (Save) 4. Dosyayı mevcut adıyla ve konumuna kaydeder 4. Dosya daha önce kaydedilmemişse, "Farklı Kaydet" penceresi açılır 4.
- Farklı Kaydet (Save As) 4. Dosyayı başka bir adla veya klasöre kaydetmeyi ve dosya biçimini değiştirmeyi sağlar 4.
- Paylaş (Share) 4. Dosyayı e-posta ile gönderme, bulut bağlantısı oluşturma veya birlikte çalışma gibi paylaşım seçeneklerini sunar 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: