Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Excel'de günlük planlayıcı yapmak için aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz:
- Yeni bir Excel çalışma kitabı oluşturun ve sütunlarınızı düzenleyin 1. Aşağıdaki sütunları eklemek önerilir:
- Veri doğrulama ekleyin 12. Excel'in "Veri" sekmesindeki "Veri Doğrulama" işlevini kullanarak öncelik ve durum seçenekleri için açılır listeler oluşturun 1.
- Koşullu biçimlendirme kullanın 12. Görevlerin durumu veya önceliğine göre rengini değiştirecek kurallar oluşturun 1.
- İlerleme takipçisi ekleyin 1. Excel'de koşullu biçimlendirme ve çubuk grafiklerle, görevlerinizin tamamlanma yüzdesini görsel olarak takip edebilirsiniz 1.
- Formülleri kullanın 1. EĞER formülünü kullanarak bitiş tarihine göre görevin durumunu otomatik olarak güncelleyebilirsiniz 1.
- Son rötuşları ekleyin 1. Başlık satırını dondurarak, aşağı kaydırdığınızda görünür kalmasını sağlayın 1. Ayrıca, sütunlarınıza filtreler ekleyerek görevlerinizi önceliğe, duruma veya bitiş tarihine göre sıralayabilir veya filtreleyebilirsiniz 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: