Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Excel'de tarih seçiciyi bulmak için aşağıdaki adımları izleyin:
- Hücreyi seçin 4. Tarih seçici eklemek istediğiniz hücreyi seçin ve boş olduğundan emin olun 4.
- Veri sekmesine gidin 4. Seçtiğiniz hücreyi belirledikten sonra, "Veri" sekmesine gidin 4.
- Tarih seçiciyi ekleyin 4. "Veri" sekmesine gittikten sonra, "Tarih Seçici" butonunu bulun ve tıklayın 4. Excel, seçtiğiniz hücreye tarih seçiciyi ekleyecektir 4.
Alternatif olarak, "Kutools for Excel" eklentisini kullanarak da tarih seçici ekleyebilirsiniz 3. Bunun için "Kutools" > "Metin" > "Tarih Seçiciyi Etkinleştir" yolunu izleyin 3.
Tarih seçiciyi etkinleştirmek için ayrıca "Geliştirici" sekmesini etkinleştirmeniz gerekebilir 3. Bunun için Excel 2010 ve sonrası sürümlerde "Dosya" > "Seçenekler" > "Şeridi Özelleştir" yolunu izleyin ve "Geliştirici" kutusunu işaretleyin 3. Excel 2007'de ise "Office" düğmesi > "Excel Seçenekleri" > "Popüler" > "Şeritte Geliştirici sekmesini göster" yolunu izleyin 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: