Buradasın
Excel nasıl kullanılır kısaca özet?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Excel'in kısaca özeti şu şekilde yapılabilir:
- Yeni sayfa oluşturma 2. Dosya menüsünden "Yeni" seçeneği ile boş bir çalışma kitabı oluşturulabilir 4.
- Veri girişi 4. Hücrelere metin veya sayı yazılabilir 4.
- Biçimlendirme 4. Hücre kenarlıkları eklenebilir ve yazı tipi biçimlendirilebilir 4.
- Otomatik toplama 4. Giriş sekmesindeki Otomatik Topla komutu ile sayılar toplanabilir 4.
- Formül oluşturma 24. Toplama, çıkarma, çarpma veya bölme işlemleri için formüller yazılabilir 24.
- Veri sıralama ve filtreleme 34. Veriler hızla filtrelenebilir veya sıralanabilir 4.
- Özet tablo oluşturma 3. Büyük miktarda veri, özet tablo ile özlü ve çizelge biçiminde gruplanabilir ve özetlenebilir 3.
- Grafik oluşturma 5. Hesaplamalar grafik haline getirilebilir 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: