Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Excel'de toplu formül yapmak için üç farklı yöntem bulunmaktadır:
- Hücreleri Tek Tek Seçip + İşareti Koymak: Formül çubuğuna = işaretini koyup, toplamak istediğiniz hücreleri aralarına + işareti koyarak yazabilirsiniz 1.
- Otomatik Toplam Butonu: Giriş sekmesinde veya Formüller sekmesinde bulunan Otomatik Toplam butonuna basarak, toplamak istediğiniz hücreleri otomatik olarak seçebilirsiniz 12.
- TOPLA Formülü: Sonuç hücresine =TOPLA(hücre aralığı) yazarak, belirli bir hücre aralığındaki değerlerin toplamını elde edebilirsiniz 25. Örneğin, B4 ile B8 arasındaki hücrelerin toplamını bulmak için =TOPLA(B4:B8) formülü kullanılır 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: