Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Excel'de en çok kullanılan formüller şunlardır:
- TOPLA (SUM): Seçilen hücre aralığındaki değerlerin toplamını hesaplar 12.
- EĞER (IF): Belirli bir koşul DOĞRU olduğunda bir değer, YANLIŞ olduğunda başka bir değer döndürür 13.
- DÜŞEYARA (VLOOKUP): Tablodaki veya aralıktaki öğeleri satır temelinde arayarak bulur 13.
- KAÇINCI (MATCH): Belirtilen bir öğenin aralıktaki göreli konumunu bulur 13.
- İNDİS (INDEX): Tablo veya aralığın içindeki bir değeri veya değerin başvurusunu bulur 13.
- ORTALAMA (AVERAGE): Belirtilen hücre aralığındaki sayıların ortalamasını hesaplar 24.
- ÇOKEĞER (SUMIFS): Birden fazla koşulu karşılayan hücrelerin toplamını alır 2.
- BUL, BULB: Bir metin dizesi içinde başka bir metin dizisini bulur 1.
- TARİH: Belirli bir tarihi temsil eden sıralı seri numarası döndürür 1.
- GÜNSAY: İki tarih arasındaki gün sayısını hesaplar 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: