Buradasın
Excel'de toplu sonuç nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Excel'de toplu sonuç elde etmek için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir:
- Veri Tablosu: Birden fazla sonucun hesaplanması için veri tablosu oluşturulabilir 1. Bunun için, formülün yer aldığı hücre aralığını seçip "Veri" sekmesinde "What-If Analysis > Data Table" (Veri Araçları grubunda veya Excel 2016 Tahmin grubunda) seçeneği kullanılır 1.
- Toplu Arama: "Bul ve Seç" özelliği ile tüm çalışma sayfasında veya belirli bir aralıkta arama yapılabilir 2. Bu, belirli bir kelime, sayı veya tarih serisini hızla bulmaya olanak tanır 2.
- Gruplara Göre Toplama: Formül veya Kutools for Excel gibi eklentiler kullanılarak değerler gruplara göre toplanabilir 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: