Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Excel'de takvimli liste oluşturmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- Tarih sütunu ekleme 2. Listenin veya kitaplığın en üstündeki son sütun adının sağında "Sütun Ekle" seçeneğine tıklayın, "Tarih ve Saat" sütununu seçin ve "İleri"ye tıklayın 2.
- Veri ekleme 2. Sütunlar tanımlandıktan sonra, listeye örnek öğeler ekleyerek takvimin nasıl görüneceğini önizleyebilirsiniz 2. Bunun için komut çubuğunda "Kılavuz Görünümünde Düzenle" seçeneğini seçin ve her liste öğesi için gerekli bilgileri girin 2.
- Takvim görünümü oluşturma 2. Komut çubuğunun sağ üst tarafında "Görünüm Ekle" seçeneğine tıklayın, görünüm için bir ad girin ve "Farklı Göster" bölümünden "Takvim"i seçin 2. Başlangıç ve bitiş tarihi seçeneklerini belirleyerek hangi tarih tabanlı sütunların uygulanacağını seçin ve "Oluştur"a tıklayın 2.
Ayrıca, Excel'de hızlı tarih oluşturmak için Giriş menüsünde "Doldur" seçeneğini veya seri oluşturmak için "Seri" seçeneğini kullanabilirsiniz 3.
Alternatif olarak, ActiveX Control kullanarak çalışma sayfanıza bir tarih seçici ekleyebilir veya Kutools for Excel eklentisini kullanabilirsiniz 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: