Excel'de takvim oluşturmak için kullanılabilecek bazı formüller şunlardır:
- =TODAY(): Bugünün tarihini verir 24.
- =DATE(YIL(A1), AY(A1)+1, GUN(A1)): A1 hücresindeki tarihin bir ay sonrasını hesaplar 2.
- =SERİTARİH(B4;3): B4 hücresi başlangıç tarihi olmak üzere, bu tarihe 3 ay ekler 3.
- =GÜNSAY(B2;B1): İki tarih arasındaki gün farkını hesaplar 3.
- =TAMİŞGÜNÜ(B2;C2;J2:J18): B2 ve C2 hücreleri başlangıç ve bitiş tarihleri olmak üzere, bu tarihler arasındaki iş günü sayısını bulur 3.
Bu formüller, tarihleri otomatik olarak düzenlemek ve takvimi daha verimli hale getirmek için kullanılabilir.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: