Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Excel'de takvim oluşturmak için kullanılabilecek bazı formüller şunlardır:
- EDATE fonksiyonu 2. Belirli bir tarihe istenilen sayıda ay eklemek veya çıkarmak için kullanılır 2.
- NOW() ve TODAY() fonksiyonları 2. NOW() fonksiyonu o anki tarih ve saat bilgisini, TODAY() fonksiyonu ise sadece o günün tarihini döndürür 2. Genellikle gerçek zamanlı veri gösterimi gerektiren rapor oluşturmada kullanılır 2.
- DATEDIF fonksiyonu 2. İki tarih arasındaki farkı gün, ay veya yıl olarak hesaplamaya yarar 2.
- NETWORKDAYS fonksiyonu 2. İki tarih arasındaki tam iş günlerini hesaplamaya yarar 2. Hafta sonları ve tatiller hesaplamalardan çıkarılabilir 2.
- SEQUENCE formülü 4. 54 satır ve 7 sütun için devam eden bir sayı dizisi oluşturur 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: