Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Excel'de etkinlik takvimi oluşturmak için aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz:
- Yeni bir Excel dosyası açın ve yeni bir boş çalışma kitabı oluşturun 1.
- Aylar için sütunlar oluşturun 1. Excel çalışma sayfasında, Ocak'tan Aralık'a kadar her ay için bir sütun ekleyin 1.
- Takvim şablonunu biçimlendirin 1.
- Hücre boyutlarını ayarlayın 1. Hücreleri, içine etkinlikler ve notlar yazabileceğiniz kadar geniş ve yüksek yapın 1.
- Ay başlıklarını biçimlendirin 1. Her ay için bir başlık oluşturun ve başlıkları kalın yaparak renklendirin 1.
- Günleri ve tarihleri ekleyin 1. Her ayın günlerini uygun sütunlara ekleyin ve tarihleri yanlarına yazın 1.
- Özel günleri ve etkinlikleri işaretleyin 1. Önemli günler veya özel etkinlikler için hücreleri farklı bir renkle işaretleyin 1.
- Takvimi baskıya uygun yapılandırın 1. Sayfa Yapısı menüsünden Sayfayı Ayarla seçeneğini kullanarak takvimi yazdırmaya uygun hale getirin 1.
- Takvimi paylaşın 1. Hazırladığınız takvimi PDF formatında kaydedin ve ilgili kişilere e-posta yoluyla gönderin veya çevrimiçi platformlarda paylaşın 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: